TERMENI SI CONDITII ATA
1. DEFINITII
2. DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALA
3. EXONERAREA DE RASPUNDERE
4. LIMITA ACCESULUI LA SITE
5. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
6. INREGISTRAREA CA UTILIZATOR
7. PRETUL
8. COMANDA
9. FACTURARE – PLATI
10. GARANTIA
11. LIVRAREA
12. CAMPANIILE PROMOTIONALE
13. POLITICA DE RETUR
14. FORTA MAJORA
15. SOLUTIONAREA CONFLICTELOR. LEGEA APLICATA
16. FRAUDA
17. DISPOZITII FINALE
Site-ul www.academiatitiaur.ro/www.titiaur.ro, denumit in continuare “ATA”, este detinut si administrat de societatea Titi Aur SRL, avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO22432930, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J37618/19.09.2007, cu sediul in Barlad, jud. Vaslui, Str. Ion Roata nr.60, Romania. Telefon 0755.800.500; E-mail: office@titiaur.ro.
Navigarea pe site-ul ATA urmata de Comanda in sectiunea Shop echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea termenilor de mai jos de catre orice Client.
ATA isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui site, precum si Termenii si conditiile de folosire, fara niciun fel de notificare prealabila.
In caz de divergenta sau neintelegeri intre ATA si Client, se vor aplica Termenii si conditiile valabile la momentul Comenzii.
1. DEFINITII
UTILIZATOR – orice persoana care viziteaza site-ul ATA.
CLIENT – persoana fizica / persoana juridica ce efectueaza o Comanda.
BENEFICIAR – persoana fizica care a primit un VOUCHER CADOU pentru servicii ATA: cursuri sau experiente auto/moto/off-road/e-karting
PRODUSE SI SERVICII – orice produs sau serviciu mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului: cursuri auto/moto/off-road/e-karting, experiente auto, curs online etc
COMANDA – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client prin care Clientul isi exprima intentia de a achizitiona anumite Produse si Servicii si sa faca plata acestora.
VANZATOR – societatea Titi Aur SRL, avand urmatoarele date de identificare: Cod Unic de Inregistrare RO22432930, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J37618/19.09.2007, cu sediul in Barlad, jud. Vaslui, Str. Ion Roata nr.60, Romania si punct de lucru in DN1A, Sos. Bucuresti-Targoviste nr.205, com. Crevedia, sat Cocani, Dambovita.
CONTRACT – o Comanda confirmata de catre Vanzator, prin care Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze Produsele si Serviciile, iar Clientul este de acord sa achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata acestor Produse si Servicii.
CURIER – orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid.
2. DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALA
Continutul site-ului ATA: imagini, texte, video, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate, este integral proprietatea Titi Aur SRL si a furnizorilor sai si este aparat de Legea privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul SC Titi Aur SRL a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare. Site-urile ATA si logo-ul ATA sunt marci inregistrate ale SC Titi Aur SRL.
Titi Aur SRL poate oferi Utilizatorului/Clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o forma descrisa, un anumit continut al site-ului. Acest acord se aplica strict pentru continutul/continuturile definite, pe o perioada stabilita in acord si doar pentru persoana/persoanele carora li s-a permis utilizarea acestor continuturi, fara a putea utiliza alte continuturi ale site-ului ATA.
Utilizarea pe ATA a oricarui nume de marca inregistrata nu constituie reclama pentru compania respectiva. ATA nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi invinuita pentru pagubele aparute prin folosirea continutului site-ului.
3. EXONERAREA DE RASPUNDERE
Titi Aur SRL nu garanteaza ca site-ul, serverele pe care este gazduit, sau e-mailurile trimise de la ATA sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contine erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari. Utilizatorul foloseste site-ul pe riscul propriu, ATA fiind libera de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe site. Societatea Titi Aur SRL nu este raspunzatoare de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.
Societatea Titi Aur SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile tuturor serviciilor prezentate pe site-ul ATA, acestea fiind, in parte, puse la dispozitia Titi Aur SRL de catre furnizori (ex. Moto/off-road/e-karting etc).
Informatiile incluse pe ATA au caracter informativ si sunt puse la dispozitie cu buna credinta, din surse pe care Vanzatorul le considera de incredere. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta Legii privind dreptul de autor si drepturile conexe, Utilizatorul este rugat sa aduca acest fapt la cunostinta Vanzatorului la adresa office@titiaur.ro, pentru a putea fi luate masurile legale necesare.
Parerile exprimate in cuprinsul materialelor care sunt publicate in sectiunile blog/news/media, si recenzii sunt asumate in intregime de autorii respectivelor materiale si nu implica responsabilitea solidara a ATA.
ATA isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse si Servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru produse/servicii (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator cu un nivel mediu de pregatire).
ATA, in calitate de organizator al campaniilor promotionale, nu isi asuma raspunderea pentru pierderile sau deteriorarile voucherului campaniei, nu este responsabila pentru voucherele falsificate sau deteriorate si isi rezerva dreptul de a anula voucherul utilizat la achizitie ori de a scadea valoarea acestuia din valoarea de rambursat, in cazul returnarii conform legii, a unui produs/serviciu participant in campania respectiva.
Orice link-uri catre alte site-uri sunt oferite numai in scopul unei accesibilitati sporite a informatiilor, iar ATA nu isi asuma nicio responsabilitate sau raspundere pentru continutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.
4. LIMITA ACCESULUI LA SITE
Utilizatorii site-ului ATA pot face comentarii si orice alte comunicari, pot transmite sugestii, intrebari sau informatii, daca limbajul acestora este civilizat, iar continutul comunicarilor nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in niciun fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, nu serveste unor campanii de promovare care nu au legatura cu ATA, nu sunt e-mailuri in masa ori orice alta forma de spam. Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice, ori in numele oricarei alte entitati vor fi raportate organelor abilitate. ATA nu isi asuma responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la niciun fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicari.
In cazul trimiterii sau afisarii unor materiale/documente care implica texte, foto, video, replici, recenzii etc, formulate de Utilizatori, se considera ca respectivul Utilizator garanteaza originalitatea lor si acorda ATA si afiliatilor/asociatilor sai dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum si dreptul de a distribui, de a prezenta aceste continuturi oriunde in lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il afiseaza sau il transmite pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii niciunei terte entitati fizice sau juridice.
5. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
SC Titi Aur SRL este inregistrata in Registrul Operatorilor de Date cu Caracter Personal sub numarul 0019007.
Categoriile de date personale prelucrate sunt (partial sau in intregime): numele si prenumele, sexul, data si locul nasterii, datele din actele de stare civila, telefon/fax, adresa (domiciliu/resedinta), e-mail, profesie, loc de munca, formare profesionala, situatie familiala, situatie economico-financiara, date privind bunurile detinute, obisnuinte/preferinte/comportament, imagine, voce, date de geolocalizare/date de trafic.
Atunci cand un Utilizator isi creeaza un cont pe ATA, va primi comunicari comerciale din partea ATA, doar in masura in care si-a dat consimtamantul expres, selectand optiunea corespunzatoare.
Datele colectate cu privire la newslettere si alerte sunt confidentiale. ATA va putea selecta Utilizatorii carora le va trimite newslettere si alerte.
Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, ATA are obligatia de a prelucra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate de Utilizatori.
Scopul colectarii datelor cu caracter personal este: gestiune economico-financiara, reclama, marketing, publicitate, statistica, servicii de comunicatii electronice, informarea Clientilor privind situatia contului lor de pe site-ul ATA, informarea Clientilor privind evolutia si starea Comenzilor.
Completarea de catre Utilizatori a formularelor pe site echivaleaza cu acceptarea neconditionata ca aceste date sa fie incluse in baza de date a ATA si cu utilizarea si prelucrarea de catre ATA, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea activitatilor enumerate mai sus, inclusiv, dar nelimitandu-se la furnizori de servicii de servicii de marketing, curierat, servicii de plata/bancare.
Clientilor le sunt garantate drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor sale. Clientii au dreptul de a solicita stergerea totala sau partiala a datelor cu caracter personal. Clientul poate solicita oricare dintre drepturile enumerate mai sus, in baza unei cereri scrise, semnate si datate, inaintata catre sediul SC Titi Aur SRL.
Refuzul furnizarii acestor date determina imposibilitatea onorarii Comenzilor.
In cazul in care Clientul isi modifica, prin utilizarea formularelor de pe site, datele personale livrate deja catre ATA si exista Comenzi in derulare, Comenzile isi pastreaza datele de la momentul plasarii Comenzii, iar livrarea produselor se va face luandu-se in considerare datele nou modificate, daca termenul permite acest lucru.
ATA nu solicita Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail etc) informatii confidentiale, date despre conturi bancare, parole personale etc. In cazul in care Utilizatorul le divulga unor terti, acesta poarta intreaga responsabilitate pentru actiunile sale. Astfel, in cazuri de divulgare de astfel de date, Utilizatorul nu poate tine raspunzator pe ATA pentru niciun fel de prejudiciu.
Not keeping data: Datele cardului de plata al Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile si nici nu vor fi stocate de catre www.academiatitiaur.ro/ www.titiaur.ro, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei entitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
3D Secure: 3D Secure inseamna o noua abordare globala a autentificarii cumparatorilor si vanzarilor in tranzactii sigure pe Internet. Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea utilizatorului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2).
6. INREGISTRAREA CA UTILIZATOR
Pentru crearea unui cont pe site-ul www.academiatitiaur.ro/www.titiaur.ro, Utilizatorul este obligat sa foloseasca o adresa de e-mail valida. ATA poate refuza cererea de inregistrare in situatiile in care constata ca a utilizat informatii neconforme cu realitatea sau foloseste serviciile intr-un mod neconform cu uzantele normale.
7. PRETUL
Pretul final platit de Client este format din pretul produsului/serviciului + cheltuielile de expeditie si/sau incasare aferente. Preturile de livrare sunt detaliate pe site.
Toate preturile aferente produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului ATA sunt exprimate in Lei si contin TVA, astfel: in ceea ce priveste cartile – TVA in procent de 5%, in ceea ce priveste celelalte produse si servicii – TVA in procent de 19%.
8. COMANDA
Pentru a activa serviciul „Comanda cu un click”, Utilizatorul trebuie sa seteze detaliile preferate de Comanda (unde sa fie livrata, modalitatea de expediere si modalitatea de plata) in contul de Utilizator, iar aceste setari vor fi retinute si folosite pentru fiecare Comanda cu un click. Aceste setari pot fi modificate oricand.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar ar putea suporta consecintele acestor erori (Comanda intarziata, transmisa gresit etc).
ATA nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuat in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declara de acord ca un reprezentant ATA sa il contacteze prin orice mijloc disponibil convenit de catre Parti (e-mail/telefon) pentru confirmarea personala a Comenzii.
Pentru comenzile ce contin produse cu livrare din stocul furnizorilor, ne/confirmarea comenzii se va realiza in termen de maxim 5 zile de la plasarea acesteia pe site. Sau, in cazul in care este vorba despre produse realizate la comanda/personalizate, acest termen va fi specificat direct in anunt.
ATA poate refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
• esuarea/invalidarea tranzactiei online;
• neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului/a tranzactiei;
• date incomplete sau incorecte ale Clientului;
• activitatea Clientului poate produce daune site-ului ATA/partenerilor;
• livrari consecutiv esuate;
• alte motive obiective: in cazul in care Clientul nu garanteaza ca modul de plata este valid si ca nu este obtinut printr-o metoda frauduloasa sau exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.
Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, ATA nu poate fi raspunzatoare de inexactitati care pot aparea in completarea de catre Client a formularelor din site pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii, completitudinii si utilitatii informatiilor furnizate in cadrul formularelor disponibile pe acest site.
In anumite situatii si pentru motive justificate, ATA isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. In aceste situatii ATA va anunta Clientul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
Contractul se considera incheiat intre Client si ATA in momentul primirii de catre Client de la ATA, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Client nu poate fi livrat de catre ATA, ne obligam sa informam Clientul asupra acestui fapt si sa returnam in contul Clientului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 14 zile de la data la care ATA a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
Dupa plasarea si confirmarea comenzii, Clientul/Beneficiarul are obligatia de a se programa telefonic (in perioada de valabilitate a vocherului de 6 luni de la momentul pimirii/livrarii), in intervalul zilnic 09:00 – 18:00, atat la numarul de office 0755.800.500, cat si la numarul unui reprezentant de vanzari, al carui contact este disponibil pe site (0741.500.200, florin.tudorache@titiaur.ro). In cazul in care nu i se raspunde dupa acest interval, beneficiarul serviciilor achizitionate de pe site-ul www.academiatitiaur.ro/www.titiaur.ro poate trimite un email la adresa office@titiaur.ro, urmand a fi contactat in cel mult 24 ore de un reprezentant ATA.
Clientul/Beneficiarul poate veni pe circuitul Academiei Titi Aur oricand in intervalul 09:00 – 21:00 (instalatie de nocturna activa), cu exceptia zilelor libere, anuntate, insa pentru efectuarea serviciilor este necesara o programare in prealabil, daca acesta doreste sa beneficieze de cursurile sau experientele auto achizitionate sau primite cadou. Programarea se face in functie de disponibilitatea circuitului, de existenta unui trainer dedicat sau in functie de programarile cursurilor solicitate.
Daca Clientul/Beneficiarul serviciilor ATA nu poate participa, din motive obiective/personale, la un curs sau o experienta auto care a fost confirmat(a) initial, de comun acord, insa anunta cu cel putin 12 ore inainte indisponibilitatea sa, va fi contactat si i se va reprograma participarea.
ATENTIE! Daca Clientul/Beneficiarul nu se prezinta la 3 programari sau nu anunta, cu cel putin 12 ore in avans, indisponibilitatea sa, dupa cea de-a 3 programare confirmata, dar neonorata, acesta isi pierde dreptul de a mai folosi voucherul pentru cursul sau experienta la ATA. Suma achitata NU se va restitui.
De asemenea, restituirea sumei incasate, pentru un serviciu achizitionat de la ATA, se va face in termenul legal de 30 zile calendaristice.
9. FACTURARE – PLATI
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Plata se poate face online (card bancar) sau ramburs.
10. GARANTIA
Pentru produsele achizitionate din magazinul online ATA se asigura garantie in conformitate cu Certificatul de garantie aferent fiecarui produs. Persoana juridica ce asigura garantia este cea mentionata pe Certificatul de garantie al produsului.
Pentru a beneficia de garantie, Clientul are urmatoarele obligatii:
• produsul sa fi fost cumparat de la ATA si folosit numai in scopul pentru care a fost conceput;
• sa respecte instructiunile de folosire si sa utilizeze produsul conform instructiunilor impuse de producator;
• sa pastreze certificatul de garantie si documentul fiscal cu care a cumparat produsul;
• sa pastreze ambalajul original si toate accesoriile care au venit in acesta, si sa le livreze impreuna cu produsul in garantie.
Locul prezentarii pentru a putea beneficia de garantie este cel specificat pe Certificatul de garantie. In afara cazului in care este specificat altfel, costul transportului este suportat de Client. Cauze de pierdere a garantiei:
• avarii sau deteriorari mecanice; expunere excesiva la radiatii solare; lipsa sau modificarea seriei aparatului; modificari ale produsului;
• defectarea produsa ca urmare a nerespectarii instructiunilor de utilizare, transport, manipulare si instalare prevazute in manualul de utilizare;
• deteriorarea mecanica provocata prin lovirea aparatului sau deterioarea marcajului cu modelul si seria aparatului;
• inundarea, incendierea, expunerea la soare, descarcari electrice, modificari sau instalari necorespunzatoare, interventii neautorizate;
• distrugerea circuitelor interne din cauza socurilor etc.
ATA nu ofera garantii Clientilor:
• in cazul in care produsul achizitionat nu este potrivit cerintelor sau asteptarilor Clientilor;
• dupa expirarea perioadei pentru care Vanzatorul ofera garantie produsului;
• in cazul in care inlocuirea produselor sau a componentelor neconforme este imposibil de asigurat, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
Toate celelalte prevederi cuprinse in legislatia in vigoare, referitoare la garantarea produselor vandute, sunt valabile. Drepturile Clientilor sunt cele prevazute in legislatia in domeniu. Garantia nu se extinde asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.
11. LIVRAREA
Data estimata de livrare poate varia in functie de produs/serviciu, si este afisata in pagina produsului, in pagina de Comanda, precum si in e-mailul sau telefonul de confirmare a Comenzii.
Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la data confirmarii Comenzii.
Pentru Clientii din strainatate, pretul final al Comenzii va fi comunicat prin e-mail sau telefonic, iar livrarea se va face dupa acceptarea explicita a acestui pret.
Pentru produsele/serviciile aflate in stoc, livrarea se va face conform optiunii Clientului, prin Curier sau ridicare/predare personala (optiuni disponibile in pagina de finalizare a comenzii). Intre inregistrarea Comenzii si preluarea acesteia de catre Curier exista un interval de 12-24 ore. Orice intarziere suplimentara va fi comunicata Clientului si se va agrea cu acesta un nou termen de livrare care nu va putea depasi termenul maxim prevazut mai sus.
Atentie! Din cauza timpului foarte scurt de procesare a Comenzilor, este imposibila operarea de modificari asupra Comenzilor deja plasate.
In cazul in care produsele/serviciile sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care pretul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificari ulterioare confirmarii Comenzii), SC Titi Aur SRL va informa Clientul despre indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate in termen de 14 zile. Clientul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile produselor/serviciilor, modificand astfel Comanda initiala, iar SC Titi Aur SRL va livra produsele/voucherele pentru servicii conform Comenzii astfel modificate.
Pentru produsele/serviciile care nu se afla in stoc sau nu sunt disponibile pentru moment, Clientul este de acord ca SC Titi Aur SRL sa livreze un produs cu calitati si pret echivalente cu cele solicitate. Daca Clientul isi exercita dreptul de denuntare unilaterala a contractului in termen de 30 de zile de la primirea produselor, cheltuielile de returnare a produselor sunt in sarcina SC Titi Aur SRL.
In cazul in care Clientul plaseaza o Comanda care contine produse de la furnizori diferiti din punctul de vedere al livrarii, acestea vor fi considerate colete diferite si vor fi evidentiate ca atare pe site, in pagina de Comanda. Acestea au termene diferite de livrare. Taxa de transport se aplica pentru fiecare colet in parte.
In cazul comenzilor cu ridicare personala, achitate online, este necesar ca persoana care va prelua coletul sa prezinte, la sediul ATA din DN1A, Sos. Bucuresti-Targoviste nr.205, Crevedia, un act de identitate al persoanei care a inregistrat comanda.
11.1 Conditii de livrare
La solicitarea ATA, a Postei Romane sau a Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.
In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre Curier, a numarului Comenzii.
Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.
In cazul livrarii la locul de munca al Clientului, caz in care Curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.
Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii Comenzii pe site.
Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului.
Livrarea se considera a fi indeplinita de catre ATA, la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.
11.2 Receptia produselor
Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier sau Posta Romana la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). De asemenea, Clientul va verifica daca produsele/voucherele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.
Prin semnarea bonului de livrare, Clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor/voucherelor Comandate.
12. CAMPANIILE PROMOTIONALE
12.1 Codurile promotionale
Codurile promotionale oferite de ATA prin orice promotii sunt valabile exclusiv pentru sectiunea mentionata in e-mailul de transmitere a codului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. De mentionat este faptul ca unele produse sunt incadrate in categoria „Exceptii”, produse asupra carora nu se pot aplica coduri promotionale, ci se achizitioneaza la pretul afisat pe site. Codurile promotionale pot fi folosite exclusiv in momentul plasarii Comenzii, acestea nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea Comenzii dupa ce aceasta a fost plasata.
Intr-o Comanda se poate folosi un singur cod promotional, pagina de Comanda nu permite utilizarea mai multor coduri in aceeasi Comanda. Pentru eligibilitatea la o promotie nu este luata in calcul valoarea transportului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. Promotiile care au ca obiect gratuitatea sau reducerea costului transportului se aplica pentru fiecare livrare.
In cazul in care un cod promotional a fost aplicat intr-o Comanda care nu a putut fi onorata sau a fost anulata din orice motiv, Clientul are dreptul de a cere reactivarea codului promotional respectiv exclusiv in scris, printr-un e-mail pe adresa office@titiaur.ro, care sa contina ID-ul Comenzii, starea acesteia, numele Clientului si codul promotional. Acestea se reactiveaza pe o perioada de maxim 30 de zile calendaristice.
Atentie! Promotiile pe ATA nu se cumuleaza intre ele, ci se aplica reducerea cea mai mare. Acest lucru este valabil pentru orice forma de reducere (carduri de fidelitate, coduri promotionale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe site etc) ca regula, cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in promotie. De asemenea, in cazul existentei unor vouchere procentuale, detinatorul unui asemenea voucher nu poate beneficia de reducerea cumulata conferita de aplicarea voucherului procentual la reducerea deja existenta in cadrul unei promotii. Anumite campanii promotionale nu se cumuleaza cu alte reduceri, promotii sau actiuni de fidelizare. Acest lucru este specificat in regulamentul sau descrierea campaniei respective.
ATA stabileste unilateral sau in colaborare cu anumiti furnizori ai sai regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizeaza pe ATA, acestea fiind publicate exclusiv pe site sau pe pagina de Facebook Academia Titi Aur – ATA. Promotiile sunt aplicate Comenzilor care respecta integral regulile afisate pe site, in perioada de valabilitate clar mentionata si in limita stocului disponibil. ATA nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a produselor/serviciilor pentru intreaga perioada de promotie si poate retrage promotia fara notificare prealabila.
12.2 Intreruperea campaniei promotionale
In cazul unei campanii promotionale oraganizate de ATA, acesta, in calitate de organizator isi rezerva dreptul de a intrerupe Campania promotionala oricand pe parcursul desfasurarii acesteia, cu informarea prealabila a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzatoare (afisare pe site, pagina de Facebook Academia Titi Aur – ATA etc.).
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricare din conditiile stabilite in regulamentul campaniei respective, in perioada desfasurarii campaniei, din motive intemeiate, dar nu inainte de a anunta publicul despre aceste modificari.
12.3 Vouchere / cupoane / coduri promotionale
12.3.1 Prevederi generale
Voucher cadou personalizat = orice serviciu furnizat de ATA poate fi oferit CADOU unei terte persoane, la alegerea cumparatorului. Pentru a putea emite un voucher personalizat, la plasarea comenzii, trebuie sa mentionati numele beneficiarului.
Dupa primirea unui VOUCHER CADOU ATA, Clientul/Beneficiarul are obligatia de a se programa telefonic, in intervalul zilnic 09:00 – 17:00, fie la receptie la numarul 0755.800.500, fie la numarul unui reprezentant de vanzari, al carui contact este disponibil pe site. In cazul in care nu i se raspunde dupa acest interval, beneficiarul serviciilor achizitionate de pe site-ul www.academiatitiaur.ro/www.titiaur.ro poate trimite un email la adresa office@titiaur.ro, urmand a fi contactat in cel mult 24 ore de un reprezentant ATA.
Clientul/Beneficiarul poate veni pe circuitul Academiei Titi Aur oricand in intervalul 09:00 – 21:00 (instalatie de nocturna activa), cu exceptia zilelor libere anuntate, insa pentru efectuarea serviciilor este necesara o programare in prealabil, daca acesta doreste sa beneficieze de cursurile sau experientele auto achizitionate sau primite cadou. Programarea se face in functie de disponibilitatea circuitului, de existenta unui trainer dedicat sau in functie de programarile cursurilor solicitate.
Daca Clientul/Beneficiarul serviciilor ATA nu poate participa, din motive obiective/personale, la un curs sau o experienta auto care a fost confirmat(a) initial, de comun acord, insa anunta cu cel putin 12 ore inainte indisponibilitatea sa, va fi contactat si i se va reprograma participarea.
ATENTIE! Daca Clientul/Beneficiarul nu se prezinta la 3 programari sau nu anunta, cu cel putin 12 ore in avans, indisponibilitatea sa, dupa cea de-a 3 programare confirmata, dar neonorata, acesta isi pierde dreptul de a mai folosi voucherul pentru cursul sau experienta auto la ATA. Suma achitata NU se va restitui.
Cod cupon = cod promotional, cupon promotional.
Fiecare cod cupon este identificat printr-un cod si are diverse cerinte pentru a fi valid si aplicabil. Perioada de valabilitate incepe de la momentul cand primiti acest cod cupon. Va rugam sa verificati cu atentie toate detaliile si informatiile de pe site sau contactand reprezentantul de vanzari, astfel incat discountul sa va poata fi acordat.
Valoarea de discount pentru fiecare cod cupon este specificata in acesta (ATA10TRACKS sau Discount 5%, 10% etc).
Taxele de transport si manipulare se aplica oricarui produs achizitionat, indiferent de valoare daca in promotii, regulamente etc, nu se prevede altfel. Astfel, daca un voucher impune o anumita valoare minima de achizitie a unor produse, taxele de transport, manipulare etc se aplica de asemenea si acestor produse. Un cod cupon nu se poate utiliza pentru a plati taxele, tarifele de livrare, manipulare sau alte servicii, cu exceptia cazului in care se convine altfel.
Orice articol, indiferent de promotie va avea o valoare minima, ATA nu poate comercializa produse cu valoare zero.
Clientul va achita impozitul la care este obligat prin lege in functie de promotie. Acest lucru se aplica premiilor cu o valoare nominala declarata mai mare de 600 lei.
Cod cuponurile ATA sunt valabile numai daca sunt folosite pe site-ul www.academiatitiaur.ro/www.titiaur.ro.
Voucherele interzise de lege vor fi considerate nule.
Cod cuponurile sau voucherele nu sunt destinate revanzarii si nu pot fi convertite in bani.
Voucherele cadou nu pot fi inlocuite in cazul in care sunt pierdute, furate sau distruse.
Toate prevederile referitoare la frauda, mentionate pe site-ul www.academiatitiaur.ro/www.titiaur.ro sunt pe deplin aplicabile in ceea ce priveste fraudarea legata de vouchere, iar tentativa de frauda va fi adusa la cunostinta organelor abilitate.
12.3.2 Conditii de aplicare
Fiecare voucher/cod cupon va fi limitat astfel incat nu se admit mai multe vouchere de pe o adresa de IP/de pe aceeasi adresa.
Orice promotie la care se aplica vouchere de reducere/cod cupon de reducere se limiteaza la un singur voucher per persoana fizica sau persoana juridica (identificat ca si client / utilizator / user).
Fiecare voucher este limitat la o singura utilizare si are valabilitate pentru o perioada limitata de timp, astfel cum se va mentiona in termeni si conditii aferente, in mailul de oferire a voucherului si in contul de utilizator sectiunea “vouchere”, sau cum se mentioneaza in fiecare promotie/oferta in parte. ATA isi rezerva dreptul de a modifica sau anula aceste vouchere in orice moment, cu anuntarea prealabila a clientilor.
Niciun voucher/cod cupon nu poate fi aplicat altor promotii/oferte cu exceptia celor strict mentionate in oferta respectiva.
In cazul in care produsele pentru care a fost acordat voucherul/cod cuponul si pentru care clientul s-a calificat la acordarea promotiei nu au fost achizitionate, voucherul nu poate fi aplicabil. De exemplu, voucherele acordate pentru anumite produse/servicii care ulterior sunt anulate/returnate de catre client nu pot fi considerate valide, acestea avand efecte numai ca reducere aplicata acelor produse/servicii efectiv platite.
Voucherul/cod cuponul se aplica numai produselor/categoriilor mentionate in mod expres ca fiind eligibile in promotie (de exemplu: experiente auto). Produsele care sunt excluse din promotie sunt comunicate in termeni si conditii sau in anumite regulamente sau oferte speciale in sectiunea “exceptii”. Aceste exceptii includ produse care prin lege nu se pot vinde cu discount.
Ofertele promotionale nu se pot cumula in aceeasi comanda. Doar un singur voucher de reducere/cod cupon se poate folosi per comanda.
In cazul comenzilor care contin mai multe produse, valoarea voucherului de reducere/cod cuponului este alocata fiecarui produs in dependenta de valoarea ponderata a acelui produs din valoarea totala a comenzii, excluzand taxele de transport, manipulare si alte servicii.
Orice voucher/cod cupon va fi valabil incepand cu data aplicarii acestuia ca reducere la comanda deja efectuata. Un cod cupon nu se poate aplica pe o comanda plasata in trecut.
12.3.3 Anulare, refuz, retur comanda
In cazul returnarii produselor achizitionate cu voucher, discountul acordat va putea fi retinut din valoarea returului.
In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducerea prin voucher/cod cupon este anulata, respinsa sau returnata integral, clientului i se va returna integral suma platita, iar voucherul/cod cuponul isi va pierde valabilitatea si nu va putea fi reactivat.
In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducere prin voucher sau cod cupon si contine mai multe produse este anulata, respinsa sau returnata partial, discountul acordat prin aplicarea voucherului/cod cuponului nu poate fi aplicat celorlalte produse ramase in comanda daca valoarea comenzii nu respecta conditiile ofertei/promotiei. ATA nu va restitui valoarea alocata din voucher/cod cupon pentru produsele anulate, respinse sau returnate ce fac parte dintr-o comanda cu produse multiple. Clientului i se va restitui suma achitata de acesta pentru produse.
13. POLITICA DE RETUR. Dreptul de retragere
13.1 Conditii generale
ATA ofera retur gratuit pentru clientii care notifica intentia lor in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea coletului.
Comenzile cu livrare pe teritoriul Romaniei sunt eligibile pentru retur gratuit. In urma solicitarii primite de la client, ATA va trimite curierul la adresa indicata de client pentru a ridica coletul de retur sau va anula seria voucherului cadou trimis, astfel incat sa nu mai poata fi folosit.
In cazul comenzilor cu livrare internationala, costurile de retur (acolo unde este cazul) cad in sarcina clientului. Produsele se pot returna prin orice firma de curierat care asigura livrarea coletului de retur la depozitul Comerciantului. Adresa la care se trimit coletele de retur este: Academia Titi Aur, Adresa: DN1A, Sos. Bucuresti-Targoviste nr.205, com. Crevedia, sat Cocani, jud. Dambovita.
In caz de retragere din contract, clientul este obligat sa restituie produsele achizitionate (altele decat voucherele cadou) in termen de maximum 30 zile de la data retragerii din contract.
13.1.1 Modalitati si termene de returnare a produselor
Clientul se obliga sa notifice ATA intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la office@titiaur.ro sau prin telefon la numarul 0755.800.500 sau sa efectueze returul prin facilitatea de retururi online ce se poate gasi in contul de utilizator, in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, ATA poate refuza coletul.
Informatiile necesare care trebuie furnizate ATA pentru trimiterea curierului sunt urmatoarele:
• data expedierii coletului;
• numarul Comenzii;
• suma de returnat;
• adresa de unde curierul urmeaza sa preia coletul de retur (daca este cazul);
• modalitatea de plata dorita (datele contului bancar sau voucher de cumparaturi echivalent cu suma produselor returnate).

Atentie! Cheltuielile de transport nu se returneaza.
La primirea informatiilor referitoare la intentia de retur a clientului, ATA efectueaza o solicitare la curier si trimite curierul la adresa indicata in comunicarea clientului, pentru a ridica coletul de returnat (in cazul produselor). Pentru retur, costurile de transport ale coletului/elor returnate intra in responsabilitatea clientului.
13.1.2. Conditii de returnare a produselor
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu ATA).
In conformitate cu legea in vigoare, ATA isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid.
In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata.
Poti returna produsele in termen de 30 de zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier.
In cazul voucherelor pentru servicii la ATA (cursuri, experiente auto etc), acestea nu trebuie sa fie returnate fizic, insa, dupa cele 30 de zile de la achizitie – timp in care se poate solicita returnarea banilor, se poate modifica beneficiarul sau se poate modifica serviciul ales cu altul similar. Acest lucru trebuie discutat cu un reprezentant ATA.
Te rugam sa trimiti un mesaj la office@titiaur.ro pentru a solicita returul, in cel tarziu a 30-a zi calendaristica de la data livrarii, dupa acesta data cererile nu vor fi luate in calcul.
Daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si le returnezi pe toate, doar unul din produse poate fi desigilat.
Nu se accepta retururi daca produsele indeplinesc cel putin una din conditiile de mai jos:
– au fost efectuate interventii neautorizate asupra produsului;
– au ambalajul deteriorat sau incomplet;
– au urme de uzura sau folosire excesiva;
– zgarieturi, ciobituri, lovituri sau socuri mecanice/electrice;
– nu au toate accesorile primite in pachet;
– s-a facut orice tip de inscris pe cutia produsului;
– produsul a facut parte dintr-o comanda speciala, comanda speciala este aceea care nu face parte din stocul uzual al Furnizorului, dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si plata unui avans;
– indeplinesc una din conditiile specifice, in functie de tipul produsului.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
13.1.3 Termene de returnare a banilor
Pentru retururi integrale de comenzi, Clientul primeste banii aferenti produselor returnate, mai putin costul transportului achitat initial, in interval de 14 de zile calendaristice de la data la care ATA este informat de catre client cu privire la decizia acestuia de a returna produsele.
Dupa validarea returului, clientul poate primi, la alegere, contravaloarea produselor sub forma unui cupon valoric pe care il va putea folosi in termen de 30 zile de la data confirmarii primirii returului de catre ATA. Dupa aceasta data cuponul isi pierde valabilitatea.
13.2 Dreptul de retragere
In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:
• Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului/voucherului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.
• Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
ATA va rambursa Clientului contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii facute de catre Client catre ATA in ceea ce priveste decizia de retragere din contract.
ATA va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.
Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
• contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
• furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
• furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
• furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
• furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
• furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
• furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
• furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
• furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere. Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
13.3 Exercitarea dreptului de retragere
In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, in cazul in care Comanda este achitata, ATA se obliga sa returneze suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii de catre Client in ceea ce priveste deciziei sa de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
a. Pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
b. Pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs/iTransfer/ Card bancar -> prin virament bancar;
c. Pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.
d. Clientul va informa reprezentantilor ATA, in cel mai scurt timp, intentia sa de retragere din contract, prin transmiterea unui mail la adresa office@titiaur.ro.
14. FORTA MAJORA
Niciuna dintre partile contractuale nu poate fi trasa la raspundere pentru neexecutarea (total/partial) sau executarea cu intarziere a obligatiilor sale, daca acestea au fost cauzate de forta majora. Partile isi vor aduce la cunostita de indata cazul de forta majora si vor lua toate masurile necesare in vederea limitarii consecintelor evenimentului.
Daca in termen de 15 zile evenimentul de forta majora nu inceteaza, partile au dreptul de a denunta unilateral contractul fara pretinderea de daune-interese.
Forta majora va fi probata conform legii.
15. SOLUTIONAREA CONFLICTELOR. LEGEA APLICATA
Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana. Orice conflict aparut intre ATA si Clienti va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, prima cale de solutionare este medierea, in conditiile legii, iar daca aceasta esueaza se apeleaza la instantele romanesti competente de la domiciliul Clientului.
16. FRAUDA
Crearea de conturi multiple folosind adrese generate automat si care expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice comportament fraudulos in masura sa afecteze bunul mers al campaniilor, este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda.
Proprietarul site-ului ATA isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.
Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi dar fara a se limita la: accesarea datelor Clientilor ATA, alterarea continutului site-ului, incercarea de afectare a performantelor serverelor ATA, deturnarea continutului livrarilor catre terti etc) vor fi pedepsite conform legii penale.
17. DISPOZITII FINALE
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
Actualizat la data de 01.03.2017: Academia Titi Aur – ATA.