ATA ofera retur gratuit pentru clientii care notifica intentia lor in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea voucherului.
Voucherele se pot returna prin orice firma de curierat care asigura livrarea coletului.

Adresa la care se trimit coletele de retur este: Academia Titi Aur, Adresa: DN1A, Sos. Bucuresti-Targoviste nr.205, com. Crevedia, sat Cocani, jud. Dambovita.
In caz de retragere din contract(factura tine loc de contract), clientul este obligat sa restituie voucherele achizitionate in termen de maximum 30 zile de la data retragerii din contract.

  • Modalitati si termene de returnare a produselor

Clientul se obliga sa notifice ATA intentia sa de a returna voucherele achizitionate, prin e-mail la office@titiaur.ro sau prin telefon la numarul 0755.800.500 si sa efectueze returul, in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea voucherele. In caz contrar, ATA poate refuza returul.

Pentru retur, costurile de transport ale coletului/elor returnate intra in responsabilitatea clientului.

1.2. Conditii de returnare a produselor

a.In cazul voucherelor pentru servicii la ATA (cursuri, experiente auto etc), acestea trebuie sa fie returnate fizic, in termenul legal de 30 de zile de la achizitie plus maxim 5 zile pentru transport.

In acest caz se vor returna banii aferenti achizitiei .

 b.Clientul poate opta pentru modificarea beneficiarului sau se poate modifica serviciul ales cu altul similar. Acest lucru trebuie discutat cu un reprezentant ATA.
Te rugam sa trimiti un mesaj la office@titiaur.ro pentru a solicita returul, in cel tarziu a 30-a zi calendaristica de la data livrarii, dupa acesta data cererile nu vor fi luate in calcul.

1.3 Termene de returnare a banilor
Clientul primeste banii aferenti voucherelor returnate,  in interval de 15 de zile calendaristice de la data la care ATA este informat de catre client cu privire la decizia acestuia de a returna produsele.

1.4 Dreptul de retragere
In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are urmatoarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:
• Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.1.1 si art.14 din O.U.G Nr.34/2014.(Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.)
ATA va rambursa Clientului contravaloarea produsului in maxim 15 (cincisprezece) zile de la data informarii facute de catre Client catre ATA in ceea ce priveste decizia de retragere din contract.
ATA va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea voucherului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.

1.5 Exercitarea dreptului de retragere
In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, in cazul in care Comanda este achitata, ATA se obliga sa returneze suma in maxim 15 (cincisprezece) zile de la data informarii de catre Client in ceea ce priveste deciziei sa de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
a. Pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
b. Pentru Comenzile achitate cu OP/Ramburs/ Card bancar -> prin virament bancar in contul indicat de client.